• polski
    • niemiecki
    • francuski
    • angielski
    • włoski
0

Brak produktów w koszyku.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś naszą firmę. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakości. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu lub napotkałeś problem natury technicznej prosimy o kontakt z działem reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo: Aby zgłosić reklamację, napisz do nas na adres: reklamacje@cyberlevel.pl. W treści wiadomości umieść dane niezbędne do identyfikacji zamówienia, dowód zakupu, dokładny opis zgłoszenia oraz zdjęcia lub nagranie prezentujące usterkę.
  2. Skontaktuj się z nami telefonicznie: Do celów zgłoszenia reklamacji dostępny jest dla Państwa także numer telefonu do Działu Reklamacji. W sprawach dotyczących obsługi reklamacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 453 525 357 w godzinach 8:00 – 16:00.

Proces rozpatrywania reklamacji

  1. Potwierdzenie zgłoszenia: Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, potwierdzimy jego przyjęcie drogą mailową.
  2. Ocena zgłoszenia: Każda reklamacja jest dokładnie analizowana przez nasz dział obsługi klienta. Proces weryfikacji zgłoszenia jest bardzo szybki, a reklamacje wysyłane nawet jeszcze tego samego dnia. Prosimy jednak pamiętać, że maksymalny czas oczekiwania to 14 dni.
  3. Decyzja reklamacyjna: Po zakończeniu analizy poinformujemy Cię o wyniku reklamacji oraz dalszych krokach.

Dodatkowe informacje

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu reklamacyjnego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 453 525 357 lub e-mailem: reklamacje@cyberlevel.pl

Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zrozumienie. Zależy nam na tym, abyś był w pełni zadowolony z naszych produktów i usług!

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: CYBERLEVEL SP. Z O.O., ul. Ligocka 103/1C, 40-568 Katowice;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@cyberlevel.pl;
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres:
CYBERLEVEL SP. Z O.O.
ul. Źródlana 10
33-340 Stary Sącz

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Państwo będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tzn. koszt wysyłki zwrotnej. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towary podlegające zwrotowi nie mogą nosić żadnych znamion użytkowania.

PLIKI DO POBRANIA:
Przykładowy formularz zwrotu – Pobierz